blah blah blah

Publicerat: 2010-03-09 Kl: 22:13:26 | I kategori:


Nu sitter jag här och är lite arg på mig själv eftersom jag inte har pluggat nått idag som jag hade lovat mig själv. Får ta tag i det imorgon istället! Jag måste även medge att jag inte är så taggad på att åka till skolan imorgon. Tanken på att göra djur till våran bondgård, om hur djuren ser ut om 700 år som dessutom ska vara inspirerade av Pablo Picasso är inte så lockande. Eller hans fullständiga namn var Pablito Diego José Francisco de Paula Juan Nepomuceno María de los Remedios Cipriano de la Santísima Trinidad Mártir Patricio Ruiz y Picasso. Den du! Ja, ni hör ju själva hur motiverande det låter..

Nu känns det som om våren hänger i luften i varje fall, låt det för bli strålande sol hela våren nu! Men det är lite svårt med täcken på hästarna just nu. De kan knappast gå ute med dubbla täcken när det är 5-7 plusgrader ute, men de måste ha något täcke på sig inne på nätterna.. Hmm.. Eftersom den servicen inte ingår, får jag väl så vackert cykla upp till stallet imorgon bitti innan jag ska med bussen 07.30 och byta täcken. Vill ju inte att de ska svettas ihjäl..

Prince var superduktig på hoppträningen idag i varje fall och imorgon får min vildhäst Pirro hoppa i Gävle. Jag vet inte vad han går på, men han är allmänt vild och pigg just nu. Prince vet däremot hur man beter sig civiliserat ;)

Nu har jag ätit macka och nu ska det duschas! Sleep well.
Jag hade för övrigt rekord på läsarstatistiken igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0