Gästblogg

Publicerat: 2010-03-05 Kl: 20:01:32 | I kategori:


tja tja linda här! haha, jag tänkte gör ett försök på ett gästboksinlägg. men jag vill bara förvana att jag är värdelös på att blogga ;) nu var det väldigt länge sen jag var i tierp, så det är kul att vara tillbaka igen och få träffa alla roliga och härliga människor som faktist bor här :) sandra hoppade nyss in i duschen så jag har väl god tid på mig att försöka lyckas med detta inlägg ;) ikväll blir det iaf parteeey med trevliga människor, så jag hoppas på att kvällen blir bra :) aja nu tog fantasin slut, och jag vill inte förstöra sandras blogg med massa ointresanta fakta från mitt liv så jag lägger ner för denna gång :) förövrigt så vet jag inte riktigt vad sandra har gjort idag men jag kan väl tänka mig att hon har följt sina rutiner med stall och trimmning av hästar? 
nu ska vi tagga till & jag säger som sandra - vi ses i dimman ;)

(en liten hälsning från mig)
live in the dreeeam
and have a nice night ;)
puss puss /Linda

Kommentarer
Postat av: Linda

Du har blivit utmanad i min blogg :)

2010-03-06 @ 18:15:50
URL: http://splach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0