Gullhjärta 1 & 2!

Publicerat: 2010-03-07 Kl: 21:52:40 | I kategori:


Jag tror att jag har världens finaste hästar i stallet! Båda två har varit superduktiga idag på tävlingen och håvat in lite priser. Det är tammetusan inte många tävlingar vi kommer hem utan pris. De är helt enkelt grymma! Det är en helt obeskrivligt bra känsla att veta att det är mina finaste. Gullhjärta 1 & 2! Massor av kärlek till dem!

I 120n var Mirantos väldigt laddad och hoppade lika mycket över hindrena som mellan hindrena. Det kanske såg ut som jag hade koll, men så kändes det inte! Det enda jag tänkte var, "ramla för fan inte av!". Jag hade lite svårt att vara fokuserad eftersom jag knappt kunde hålla mig för skratt. Han tyckte det var SÅ roligt att tävla idag. Resultatet blev ett pet i omhoppningen eftersom han hade lite för bråttom. Prince var däremot lite mera fokuserad än Mirantos och var felfri och fick en sjunde placering.

I 130 var Prince först ut och han kändes verkligen SUPERBRA, väldigt avspänd. Han var felfri och slutade på en sjätte placering. Mirantos var fortfarande lika vild, men höll sig åtminstone lite mera på mattan. Däremot var det svårt att få någon rytm när han var sådär på. Men han var ändå felfri och kom femma! :) Filmer kommer imorgon! När jag kom hem hoppade jag Hamilton och även det gick över förväntan.

Nu kom jag nyss hem, DÖHUNGRIG! Så nu vänatr dusch och mat. Palla skolan imorgon, jävla lov att gå alldeles för fort.

Tack till bästaste Lisa som har varit min groomer idag! :)

/ S
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0