Ha ha, är du rolig eller?

Publicerat: 2010-03-15 Kl: 20:44:59 | I kategori:


Jag har just tittat på Dating in the dark och den som påstår att utseende inte har någon betydelse borde titta på det programmet. Jag kan också medge att jag är precis lika ytlig som dem i det här avsnittet. Jag förstår inte hur dem vågar öppna sig så mycket för någon som de inte vet hur dem ser ut.

Idag har jag varit ledig, vaknade självklart alldeles för tidigt. Så började morgonen med att plugga lite och sen stack jag till stallet. Fixade klart allting, sen hade jag bara ridningen kvar. Började med att hoppa Hamilton och efter det red jag ut på mina i solskenet. Sen var jag duktig och putsade på mina saker. Efter det hade några timmar passerat och jag var alldeles vimmelkantig, med tanke på att klockan var ca 17 och jag hade bara ätit frukost. Matade mig själv med lite makaroner och falukorv, sen var man på topp igen!

Var med om en lite halvläskig grej idag också. Jag höll på att dö av uttråkelse och fick för mig att jag skulle adda en människa på msn, så var in på hans facebook och medans jag kopierar hans mailadress poppar det upp en ruta och så addar han mig. Haha! Är det det som kallas för telepati? Och vi har inte pratat med varandra sen i lördags när vi träffade på varandra. Lite läskigt och komiskt.

Nej, nu blir det en macka! Snart ska jag skratta åt Hollywoodfruarna :)

/ S A N D R A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0