Hemma!

Publicerat: 2010-03-31 Kl: 11:14:55 | I kategori:


Nu är jag hemma igen och vad jag kan se på läsarstatistiken har ni tappert tittat in här trots att jag inte har uppdaterat nått. Jag har haft datorn med mig, men har tagit ledigt från bloggen. Har nästan tagit ledigt från hela mitt vanliga liv, och det har varit jätteskönt. Jag ville verkligen inte åka hem från Loviseholm. Det var jobbigt att åka hem, var till och med tvungen att fälla en tår som förmodligen ingen märkte. Det har varit otroligt händelserikt och roligt. Jag kommer sakna Hannah, Linn, Karin och Elin supermycket!

Jag kommer komma ihåg dagarna på Loviseholm som mycket skratt, otroligt mycket godisätande, McDonalds, galet krogenbesök, tävling, felparkerade bilar, fastkörd lastbil, blågula rosetter, sönderkörd transport, bussjävel, fina hästar, icke rumsren hund.. Jag kan fortsätta hur mycket som helst! Jag har minst sagt haft superkul och ser framemot att träffa brudarna i Gävle på tävlingarna i april igen :)

Nu ska jag ta tag i livet och sticka till stallet. Har en hel del att fixa, imorgon drar vi till Umeå på tävling :) Hoppade hästarna igår och det kändes riktigt bra, så vi försöker behålla formen till helgen.

Ikväll kanske det blir en filmkväll med en trevlig prick!

/
SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Sara

pjuuh, tur du äntligen kommit hem å kan blogga! hahaha. va roligt att du haft det kul! har saknat att titta på mirrepirr å princen i hagen.. :) hoppas det går jäkligt bra i Umeå nu då, herregud så spännande!! vi hörs hörru. kram

2010-03-31 @ 16:24:03
Postat av: Linn

VI SAKNAR DIG!!!! :'(

2010-03-31 @ 20:00:19
URL: http://linnhornvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0