IMORGON

Publicerat: 2010-03-18 Kl: 22:38:05 | I kategori:


Jaa, nu börjar det närma sig.. Imorgon åker jag och hästarna till Örebro, till Elin Jansson! Det ska bli så otroligt roligt och spännande :) Sen blir det direkt därifrån till Umeå på tävling, så jag kommer inte komma hem förrän den 4e april. Jag ska försöka få med mig datorn och uppdatera här, men jag kan inte lova något. Funderar på om det går att ruska liv i min kamera också. Jag ska försöka! Annars får min mobil försöka göra sitt jobb ;) Jag kan ju inte åka dit utan att fota.


Elin och hingsten Digital VT på unghäst-VM 2009

Ganska lång dag med skola, jobb och packa. Mina elever var duktiga idag och hoppade stora hinder ;) Det var bara russet Lavin som inte kunde låta bli att dänga Klara i backen. Han är dessutom 25 år men med alldeles för mycket spring i benen, han är odödlig.

Kvällen har ägnats åt till att packa, det är en hel del som ska med. Att packa ihop 234 kilo hösilage var kanske inte så roligt. Jag har brytit av varenda nagel, kul va? Jag har långt ifrån packat klart. Blir till att kliva upp tidigt om jag ska hinna med allting, båda hästarna ska dessutom ridas innan vi åker.

Ha det bra! / SJ
Kommentarer
Postat av: Nicole!

Ha så kul din jävel :D

2010-03-19 @ 16:10:10
URL: http://nickoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0