Just ja..

Publicerat: 2010-03-19 Kl: 07:32:28 | I kategori:


Jag glömde skriva igår att jag sprang på Calle Kristiansson igår igen! Ni som är mina trogna läsare vet att det inte var så länge sen jag bokstavligen sprang in i honom. Det gjorde jag inte den här gången, men vi var iaf båda två inne på Carlings ;) Och Linda höll på att dö, dessutom högröd i ansiktet. Haha! Linda is in love.

Nu ska jag ta tag i packningen och sen sticker jag till stallet och packar resten och hästarna. Ska som sagt hinna rida båda två innan också. Jag ligger nog lite efter i min tidsplanering (som vanligt), men det ordnar sig.

Sen åker vi!! / SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha jag är precis som fjortisarna, blir helt galen när jag ser den där mannen juh ;) yes im in love ;)

2010-03-30 @ 14:04:49
URL: http://yeei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0