Meet me halfway

Publicerat: 2010-03-06 Kl: 21:09:07 | I kategori:


Linda drog till med en gästinlägg igår som ni märkte! Vi hade ganska trevlig under kvällen till en början. En massa härliga människor hemma hos Emil. Sen fick vi för oss att dra till någon hemmafest och jag behövde knappt kliva innanför dörren för att konstaterade att det där inte var nått för mig och Linda konstaterade att hon bara träffat en "trevlig" del av Tierp fram tills då, haha! Träffade på Limpan där, så fick skjuts hem. Ni anar inte hur skönt det var att vara hemma tidigt.

Idag var det till att kliva upp tidigt eftersom man hade stallet. Linda följde med också :) Har även hunnit med att rida lite hästar. Jag och Linda tog en tur i solskenet på Hamilton och Loranga. Sen trimmade jag Mirantos inför tävlingen imorgon. Tog även några språng på honom eftersom det inte blev mycket till träning för honom i tisdag. Stackaren fick ju kolik då.. Men han kändes finfin! Han var dock jäkligt stark och pigg, men det förstår man när han inte hoppat på ett tag ;) Efter det trimmade jag Prince, kändes helt okej! :)

Till middag blev det kebab, hur gott som helst! Och sen har jag tillbringat kvällen i stallet. Putsat på hästarna och mina saker. Jag är väldigt taggad på tävling imorgon! Lisa följer med imorgon och groomar! Nu ska jag duscha och sova, ganska sliten efter en lång dag.

Gud vad jag svammlar..


Pirro på Gretzer-clinicen :) Lotta eller Linda E är fotograf!

/ SJ
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0