party, fredagsmys?

Publicerat: 2010-03-12 Kl: 16:30:13 | I kategori:


En helt underbar och solig dag har det varit idag i varje fall. Fick alla rätt på idrottsprovet idag också som var om alkohol och droger. Men det är ju jag så jävla grym på, alkolist som man är, så det var väl kanske inte så konstigt att man kirrade ett MVG. Skämt åtsido. Ehe. Däremot fick jag psyk på matteprovet. Jag fick en kommentar i veckan från en av mina elevers förälder, "du har nerver av stål!". Det hade jag inte då, kan jag ju säga.. Så det ska bli spännande att få tillbaka det sen. Jag som trodde att jag kunde det där, jäkla andragradsekvationer.

På eftermiddagen hade vi box på idrotten, det var riktigt roligt! Jobbigt var det också. Jag kommer garanterat ha träningsvärk imorgon, det börjar kännas redan nu i musklerna. Nu sitter jag här och är döööhungrig, snart kommer mamma hem och då ska vi ut och äta med mormor. Och senare stallet såklart!

Kvällen är liite oplanerad. Tanken var krogen, men några sjukanmälde sig, så det blir nog inte så. Kanske fredagsmys då. Men det är väl lika bra, har stalltjänst imorgon. Annars ska jag försöka hinna med att plugga så mycket som möjligt i helgen.

NU ÄR DET VÅR! - fan så mycket lättare livet känns.



Bilderna är från valborg 2009, snart är vi där igen!
Längtar som aldrig förr!


/ S a n d r a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0