Påstå att det är enkelt.

Publicerat: 2010-03-13 Kl: 18:02:58 | I kategori:


Ni anar inte vilken jävla träningsvärk jag har idag efter Ki-boxen igår, jag använde förmodligen muskler som jag aldrig anväder annars. Dessutom har jag ett fint blåmärke på höften och är fruktansvärt öm på höftbenet. Allt tack vare att Felix sparkade på mig igår, haha^^

Idag hade vi som sagt stalltjänst och allting gick allmänt segt eftersom det mesta gjorde ont i kroppen, det är kanske såhär det känns att bli gammal.. Efter lunch red jag hästarna, trimmade på i ridhuset. Prince får en guldstjärna idag för att han kändes riktigt fin. Jag älskar det nya back on track-täcket, som antagligen bidrar till att han kändes så mjuk och fin. Sara (Mirantos förra ägare) kom förbi och fick hoppa upp och rida lite grann, hon som inte suttit på en häst på ett år. Men det gick så bra så ;) Dessutom har jag varit duktig och putsat alla mina saker.

Nu är frågan vad jag ska hitta på ikväll.. Fick nyss sms där Dennis frågade om jag ville följa med in till krogen, jag är väldigt sugen, men jag borde nog egentligen spara på pengarna. Sen är det förmodligen en hemmafest ikväll också eller så kanske man ska köra på lördagsmys? Det som låter allra roligast är självklart krogen.. Hm, vi får se!



Jag börjar med att duscha nu, så får vi se var jag hamnar!

/ S
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0