Sleepless

Publicerat: 2010-03-14 Kl: 11:59:34 | I kategori:


Jag har inte så mycket att säga om kvällen igår mera än att det var synd att jag inte hade någon kamera. Dessutom mår jag som jag förtjänar idag, som en prinsessa! Men efter att ha ätit lite chips nyss har jag lite ångest över det, men jag får väl motionera bort det nu!

Det soliga vädret håller i sig, u n d e r b a r t !! Ni måste ju hålla med om allting känns lite lättare? Snart är det sommar, så jävla härligt :) Nu ska jag i varje fall till stallet och trimma på mina hästar, blir väl lite travbommar idag. Ikväll ska jag jobba lite, ha Ullis elever eftersom hon är sjuk. Sen ska jag väl bara ta det luuugnt. Skulle ju vara trevligt med en film eller så, med någon..  

Imorgon är jag ledig! (=pluggdag)

/ S a n d r a
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0