Sorry!

Publicerat: 2010-03-04 Kl: 12:43:01 | I kategori:


Jag har varit sjukt tråkig de senaste dagarna med bloggskrivandet, ber om ursäkt för det! Fast det har väl egentligen inte hänt nått speciellt.

Tisadagen var en lång dag. Var hos Cissi hela dagen och det är alltid lika kul som vanligt! Hon tränade både för Micke Schultz och Helena Persson, så det var kul att titta på. Och sen när dagen började lida mot sitt slut, lyckades min mormor göra så att jag missade tåget, så hon fick så vackert skjuts mig till Tierp. När jag kom hem var det jobb som stod schemat. Barnen var duktiga som hoppade små hinder :) Efter det var det hoppträning med tre hästar i rad. Båda mina och Lottas häst Lancer. Prince först som kändes riktigt bra och även Lancer efter var verkligen kanon. Mirantos däremot hann jag bara hoppa upp på och konstatera att han kändes konstig. Det visade sig efter några minuter att han hade förmodligen fick kolik, stackarn! Så det blev inte mycket till hoppträning för honom. Men efter att ha promenerat med honom i ungefär en timme mådde han bra igen, som tur var. Gud vad han skrämde mig.

Igår försökte jag sova länge, men det gick inte så bra. Jag kan liksom inte sova länge när jag är van att kliva upp så tidigt, så jag vaknar typ vid nio och är klarvaken. Stack till stallet ganska tidigt och red ut på Mirantos med Lisa och Issy. Prince skulle vila och fick massage av Sofie, han tyckte det var skönt. Sen stack jag hem och fixade till mig och tog tåget till Gävle.

På stationen i Gävle springer jag på David och hans kompis, som bad om skjuts till Läkerol Arenan. Eftersom Emilia är världens snällaste fick de självklart skjuts. Tjejerna hade lyckats bränna chokladen till efterrätten, så jag och Emilia fick handla ny choklad. Hur som, var en trevlig kväll med min nya klubbpolare med god mat. Sov kvar hos Emilia och vi låg och tittade på Solsidan klockan två i natt, haha!

Kom hem för ungefär en timme sen, ätit lunch och så. Ska försöka fixa till mig lite, Dennis kommer och hälsar på! Senare blir det stallet för min del. Ska rida Hamilton också hela helgen, eftersom Marinette är nere på Bruksprovet. Ska jobba ikväll också! ojojoj.. Långt och osammanhängande inlägg. Aja! Ni är uppdaterade.

/ SJ
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0