Sötbegär

Publicerat: 2010-03-11 Kl: 19:52:53 | I kategori:


Imorse var det tungt, jag tänkte flera gånger, "äh, jag pallar inte!".. Men ändå klev man upp och masade sig in i duschen. Och jag fick göra allt för att hålla mig vaken på tåget in till skolan. Började dagen där med att räkna matte och vara smartast i hela världen! Sen har det varit ganska tråkigt. Vi var på nått himla museeum också, inte så kul direkt. Jag förstår inte hur man kan vara intresserad av konst? Jag kan nog också kladda ner lite på duk och få det till "konst". Tänk vad många konstfantaster skulle gråta om Länsmuseet brann ner, haha!

Under hela dagen har jag känt ett extremt sötbegär, varenda sötsak jag har kommit över idag har jag stoppat i mig. Haha, ska jag fortsätta så här kommer jag väl bli en tjockis :) Hur som, nu ska jag plugga. Åtminstone försöka, men jag är inte det minsta motiverad. Ge mig godis istället.

/ S
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0