Åh, äntligen fredag!

Publicerat: 2010-05-28 Kl: 10:27:58 | I kategori:


Anledningen till att bloggen inte uppdaterats är att i onsdags glömde jag helt bort att skriva, jag pratar i telefon hela kvällen och glömde helt bort. Igår ville inte internet samarbeta längre när jag hade tänkt skriva i bloggen, så jag gav upp. Men ingenting speciellt har hänt sen sist.

Jag kom inte iväg på träningen i onsdags, så Prince fick hoppa hemma istället och kändes mycket bra! Igår hade hästarna en vilodag och fick gå på en promenad istället och bli borstade. Jag har pluggat som aldrig förr, inte alls många dagar kvar i skolan nu innan det är SOMMARLOV!!! Nu tackar jag mig själv för att jag inte restar med nått utan har bara de sista uppgifterna att beta av, motivationen ligger på 0, men jag gör det ändå.

Nu sitter jag i skolan, har egentligen "fri studieort" men jag åkte in hit iaf. Snart lunch! Och hungrig är jag, som bara den! När jag kommer hem ska båda hästarna ridas ut och ikväll blir det grillning och mys med bästa brudarna, Angelica och Nicole. Och för övrigt är helgen fullspäckad. Jobb hela lördag förmiddag och sen åka till Norrtälje och visa Suppan, vilket jag ska göra på söndag också.

Nej, nu ska jag sluta svamla och skriva tråkiga inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0