det gäller att vara effektiv

Publicerat: 2010-05-24 Kl: 21:31:57 | I kategori:


Jag drömde en massa mardrömmar i natt, så var till och med tvungen att sova med lampan tänd eftersom dem inte ville försvinna. Hur som, sov en stock fram till halv elva. Gissa om det var välbehövligt och skönt! Sen trodde jag att jag hade hela dagen på mig att slöa, hade helt glömt bort en kurs som jag hade klockan 17. Så då fick jag helt plötsligt jättebråttom.

Jag hann med allt och tur att jag har min superhjälp Ellinor i stallet bara :) Jag hann dessutom prata med alla människor som ringer på min ponny därimellan också. Efter det fick jag stressa hem med Lisa (tack snälla Lotta för skjutsen) och duscha på rekordfart. Sen fick jag motionera, skjutsa Lisa på en dum cykel utan luft i däcken. Kanon! Sen kurs i tre timmar, värdelöst :)

Eftersom jag endast har stressat idag och inte hunnit med att äta nått satt det jävligt bra med mat på brorsans efteråt. Nu har jag nyss kommit hem och har en otålig Viktor här som tycker att jag är osocialast i världen. Bäst att göra nått åt saken :)

HÖRS! Imorgon ska jag i varje fall inte sova bort dagen.

/ SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0