Did it again.

Publicerat: 2010-05-18 Kl: 21:48:10 | I kategori:


Nu sitter jag här och luktar allt annat än hallon, så att säga. Dags för en dusch direkt efter det här inlägget. Måste ju tillägga att sommaren fortsätter, helt underbart :) Förutom att det störtregnar just nu, så har det varit soligt hela dagen.

Jag började med att försova mig som bara den, men jag hann med bussen. Däremot blev det ingen frukost, kändes lite jobbigt när man skulle skriva NP i matte hela dagen. Provet gick åt skogen. Men vad gör det om 100 år..? Annars har det varit en vanlig dag. Mina hästar har trimmats på utebanorna och på kvällen hopptränade jag med Paulinas häst Charonne.

Jag jobbade idag också, barnen fick rida ut och vi mötte till och med en orm. Så jävla läskigt. Inte första gången det här året heller. Mygg och ormar finns det gott om i Tierp!

Tråkigt inlägg. Dusch och sleeptime efter det!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0