Duktiga duktiga Suppan!

Publicerat: 2010-05-21 Kl: 22:27:38 | I kategori:


Nu har jag nyss kommit hem från Norrtälje, visat min ponny Suppan för spekulanter. Satt på henne för första gången på 1½ år och hon är fortfarande lika underbar. Åh, jag bara önskade att jag kunde ta hem henne eller att hon fick stanna hos Carro i all evighet, hon trivs så himla bra där. Jag vill verkligen inte sälja, det känns verkligen i hjärtat.


<3

Jag har hunnit med en massa andra saker idag också, men orkar inte skriva mera nu. Dusch och sova nu. Kul fredagkväll. Not.
Kommentarer
Postat av: Elin - Blueebarry

Vad ska ni ha för henne? :)

2010-05-22 @ 17:12:39
URL: http://blueebarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0