Good day!

Publicerat: 2010-05-25 Kl: 22:46:18 | I kategori: Träning


Idag har varit en riktigt bra dag, hunnit med en massa bra saker. Sov ganska länge eftersom jag sov dåligt i natt av någon konstig anledning. Sen blev jag väckt av någon som ringde på Suppan. Efter det satt jag igång med plugg, lyckades harva igen närmare 150 sidor i en bok. Bra jobbat! Tiden flög iväg, sen var jag tvungen att kila till stallet.

Mockade och gjorde allt det där först och pratade med en uttråkad Lisa. Hon fick rida Mirantos, så hon inte skulle tråka ihjäl. Vi skrittade en sväng först och sen trimmades båda två på banan lite grann. Prince kändes bra och Mirantos såg bra ut :) Men jag hörde nått klagande från Lisas håll om att hon var trött i benen efteråt, haha ;) Sen blev det jobb, duktiga små barn!

Efter det var vi hungrig, så jag och Lisa cyklade ner till Tierp och klämmde en Bennyburgare, mycket gott! Sen var det dags att "jobba" igen. Hoppträning med Lottas häst Lancer VN (6 år, Akribori-Amiral), gick väldigt väldigt bra! Han fick hoppa en riktigt stor bana och gjorde det kanon. Sen hopptränade jag med Paulinas häst Charonne (9 år, Cortez-Landlord) efter det. Även det gick riktigt bra idag! Duktiga hästar!

Nu kan man ju inte vara annat än trött, kan man tycka.. Men nejdå, snarare tvärtom. Jag är pigg! Men skola imorgon, slut på studiedagar, så får väl så vackert gå och lägga mig.

/ SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0