Guuuud vad jag ska..

Publicerat: 2010-05-23 Kl: 21:59:27 | I kategori:


.. SOVA IMORGON! Vi är lediga måndag och tisdag, studiedag. Det kan verkligen inte komma lägligare, så jäkla slut efter den här helgen. Jag behöver sova och bara få vara. Det ska bli helt fucking underbart. Jag har nog aldrig varit så glad över en sovmorgon :)

Suppan visades för tredje gången den här helgen och skötte sig riktigt bra idag också även fast hon var jättetrött :) Nu är det där "hem, fundera och ringa tillbaka". Jag hoppas att någon av dessa vill ha henne.

Det har regnat hela dagen idag, så jag fick så vackert vänta på att ridhuset skulle bli ledigt, det vill säga cirka 19.30 på kvällen. Prince trimmades i ridhuset och kändes riktigt riktigt bra! Jag red inte alls speciellt länge, eftersom han kändes så himla bra! Mirantos fick sig en skrittur efter det på kvällskvisten när det hade slutat regna.

Nu ska jag kila mina myggbett.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0