Jag vill bara skrika och slå någon, så jävla hårt!

Publicerat: 2010-05-06 Kl: 22:05:55 | I kategori:


Jag blir galen!

"Kör på bara, så får vi se hur länge det håller!" - Jaha? Ska du säga i mitt ansikte sen, "Vad var det jag sa?!". Det hjälper inte mig ett skit att du hackar på mig sådär, du förstår ju inte. Du förstår och vet inte hur mitt liv ser ut och helst av allt vill du ha så lite som möjligt med det att göra. Om du nu tror att jag kommer gå in i väggen igen närsomhelst, hjälp då för fan istället för att bara säga såna saker, det hjälper andå inte mig. Om det nu var så synd om mig idag, varför var du inte där och hjälpte mig då?!

Jag vill bara skrika, så högt jag bara kan och slå någon så hårt jag bara kan. Små små saker får mig att bli tokig snart. Jag pallar inte! Sluta tjata på mig!


Hästarna är finputsade och vi är laddade inför helgens tävlingar, hoppas jag.


God jävla natt.
Kommentarer
Postat av: Sara

najj men ojj då!! dumma människa. kul att ni är taggade inför tävlingarna!! :) jag håller tummarna, åsså kommer jag nog på söndag! KRAMAR.

2010-05-07 @ 12:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0