Nothing on you

Publicerat: 2010-05-17 Kl: 18:50:01 | I kategori:


Idag har det varit sommar och fan som man har längtat! Nu är det bara lovet som fattas, sen är lyckan fulländad. Jag är verkligen i stort behov av att ta det lite lugnt, kroppen börjar säga ifrån, men än håller det ihop. En förbättring från föregående år, så att säga :) 

Nu har jag anmält till Strömsholms elittävlingar, där finalen i Lag-SM går av stapeln. Det ska bli superspännande, så om tre veckor är vi där. Men nu har jag annat att tänka på, imorgon är det NP i matte och just nu känns det som om det bara kan gå åt skogen. Varför kan man inte det här bara? Så enkelt livet skulle vara då.. När jag var liten fick jag för mig att om man sov med matteboken under kudden skulle allt sitta i huvudet dagen efter, men det kan vi bara konstatera att det inte gör. Synd!

Det var alldeles för länge sen man var ute och hade kul på helgerna. Jag är alldeles för osocial, jag har gjort mig av med smeknamnet "party-Sandra". Men jag hinner liksom inte med, orkar inte heller för den delen. Den här helgen kommer jag inte hinna med heller, måste åka till Norrtälje och visa ponnyn hela helgen plus att jag har resten av livet att ta hand om..



Nu ska jag sluta grubbla, duscha och sen plugga vidare med jävla matten.

/SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0