Nu känns det bra motigt.

Publicerat: 2010-05-31 Kl: 13:30:30 | I kategori:


Jag vet att det bara är några få dagar kvar i skolan, men det tar emot.. När man vet att ledigheten är så nära orkar man på nått sätt inte lägga riktigt krut på de sista som ska göras. Men det är inte mycket kvar, det är det verkligen inte.

I natt sov jag verkligen dåligt, jag vet inte varför. Jag var typ inte trött, fast jag egentligen var dötrött. Kunde bara inte somna. Ska nog ta igen det med att gå och lägga mig tidigt ikväll. Nu ska jag däremot plugga lite och sen ska jag till stallet. Mirantos vilar och Prince ska ut i skogen en sväng. Sen ska jag försöka pyssla lite med sånt jag inte hunnit med i helgen, som till exempel putsat mina saker.

Godissugen är jag också.


Varma sommarkväll nu tack!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0