secrets

Publicerat: 2010-05-05 Kl: 14:42:55 | I kategori:


Idag mår jag bättre, det påstås att det beror på att jag slapp sova ensam i natt. Haha! Huvudvärken har jag däremot inte blivit av med, jag har försökt sova bort den. Men med en spindel i taket blev det inte så mycket mera med det. Jag har samlat mod i ett par timmar och nu är den jäveln nerspolad i toaletten. My bad om det regnar imorgon!

Jag har lovat mig själv att om jag pengar över efter maj månad ska jag ta tag i tatuerandet igen. Jag har ju trots allt tre till som jag planerar att märka kroppen med, jag lär ju börja någon gång (: Sen skulle ju några miljoner extra inte skada, har jag en del drömmar som bara kan uppfyllas med hjälp av en fet plånbok.

Prince var grym på träningen igår. Det kändes som om jag mest åkte med, så himla slut i kroppen, jobbigt att vara sjuk. Prince hade däremot ingenting emot det och hoppade glatt runt en 140 bana felfritt! Älskade ponnyskrutt ♥ Ikväll ska Mirantos hoppa, förhoppningsvis känns det också bra. Det brukar inte funka så bra att bara åka med Mirantos däremot, jag får försöka samla krafter till ikväll :)

Dags att äta frukost kanske! Hejs!

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0