sista gången

Publicerat: 2010-05-30 Kl: 22:06:08 | I kategori:


Det gället att ligga i, om man ska hinna med så mycket som möjligt. Idag tog jag mig tid att sova lite för länge däremot, men jag måste erkänna att jag ändå inte känner mig riktigt utvilad. Äh, får ta igen det en annan gång. Sommarlovet närmar sig med stormsteg, som sagt.

För övrigt har jag hunnit att rida ut på Mirantos och Prince har gått i ridhuset med min stallhjälp Ellinor. De var duktiga båda två :) Efter det åkte mamma och jag till Norrtälje och visade Suppan igen. De här människorna bestämde sig på en gång, och nu väntar bara en veterinärbesiktning.

Nu är jag äckligt trött. En lång vecka väntar.. Skola måndag till onsdag och sen tävling i Strömholm med Mirantos torsdag till lördag :)



/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0