Slut som människa

Publicerat: 2010-05-15 Kl: 21:47:31 | I kategori: Tävling


Åh, jag svävar fortfarande på moln och är i nått lyckorus. Jag förstår inte själv hur bra hästar jag har egentligen, tack för alla gratulationer! Jag bara njuter av stunden just nu. Grabbarna har fått en välförtjänt vilodag idag. De såg ut som monster när de kom in från hagen, rullat sig ordentligt. Det fick sig en avborstning och sen ut och beta lite gräs :) Filmerna från igår tjatas det om.. Imorgon :)

Jag själv har däremot tävlat på Paulina Wallins häst Charonne idag. Är väldigt nöjd med dagen och jag hoppas på ett framtida samarbete :) Vi var felfria och fick pris i första klassen. Andra klassen slog hon till med en klockren runda, förutom ett stopp. När vi har hittat knapparna, kommer det nog bli kanonbra! Red Helenas ponny på kvällen också, fin fina ponny!

Nu är jag helt död, nu blir det dusch och sen chill. Fest hade varit lockande, men orkar inte. Nikki Bitch lät lite besviken. Imorgon blir det till att hjälpa till på tävlingarna och ha stalltjänst. Hårt liv.



Duktiga Charonne från idag :)

/ SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0