Sommarkvällar och fest!

Publicerat: 2010-05-19 Kl: 21:36:17 | I kategori:


Jag ska nog börja sälja ponnysar, jag blir nerringd. Jag hoppas att allt blir bra med lilla Suppis till slut och att vi hittar några toppenbra köpare.

Idag var det segt att kliva upp, kan jag lova. Massa plugg i skolan och en föreläsning med en kul snubbe från tv. Jag kände inte igen honom, men han har tydligen varit med i en massa program, bland annat Bolibompa ;) När jag väl kom hem efter skolan blev det en powernap.

Jag kom till stallet alldeles för sent, tur att mamma var snäll och mockade. Hästarna fick trimmas på utebanan idag igen, uppföljning på gårdagen. Båda två kändes bra efter ett tag, inte 100%igt, men dugligt. Men världens gulligaste är dem allt!

Nu borde jag plugga ännu mera, orkar jag? Dusch först, sen kanske..





Jag suktar efter varma sommarkvällar och fest!

/ S.J
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0