Tänk om..

Publicerat: 2010-05-22 Kl: 21:35:15 | I kategori:


.. man kunde dela på sig, överleva utan mat och sömn. Tänk vad mycket jag skulle hinna med då!

Just ikväll känner jag mig som världens sämsta som är inte är inne på studentskivan i Gävle, umgås med Angelica, festar med Emil eller träffar Viktor. Jag önskar att jag kunde, att jag hann med, att jag orkade. Men nu vill jag bara dejta kuddarna och hoppas på att natten blir jättelång. Jag orkar inte riktigt med morgondagen, inte än.

Idag klev man upp tidigt (surprise!), fodrade kusarna, åt frukost, släppte ut dem, mockade och sen drog vi till Norrtälje. Suppan var lika duktig idag, men det kändes att hon var lite trött efter gårdagen. Hoppas hon hinner ladda om till imorgon! Var hemma runt klockan 15 på eftermiddagen. Efter att jag ätit lunch drog man till stallet igen. Klippte Pirros ben och sen tog vi in alla hästarna. Efter det var det träning för Pontus Westergren med Mirantos. Det gick jättebra! :D Efter det red jag ut på Prince som kändes riktigt bra.

Vid det här laget kvar klockan ungefär halv nio och jag var helt vimsig. Men putsade sakerna, plockade ihop, lindade Pirros ben och kvällsfodrade. Nu har jag nyss ätit middag och är helt slut. Nu väntas en dusch och sen ska jag tammetusan sova. Kul liv man har va? Känns som om mina inlägg är precis likadana varje dag, haha!
Äh, jag ska inte klaga, jag älskar det!

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0