Ups n´downs

Publicerat: 2010-05-20 Kl: 21:08:13 | I kategori:


Den här dagen har verkligen har varit upp och ner. Ena stunden ville jag bara börja gråta, i nästa ville jag bara skrika, i nästa bara slå någon riktigt hårt. Skolan medför bara en massa jävla ångest. Idag fick vi bland annat en fin avhyvling så att säga, för att vi är värdelösa på matte :) Tydligen hade hälften av klassen inte ens klarat första talet på nationella.. Det gjorde mig både arg och ledsen, man försöker så jävla hårt, men det går bara inte. Jag hoppas att jag tillhörde den halva som klarade första talet. Sommarlov NU, tack!

För övrigt har jag jobbat, blivit uppäten av mygg och skrikt mig hes på utebanan. Men barnen var duktiga, det var dem! Efter det hoppade Helena min finaste Prince! Jag fick gåshud när jag såg hur duktiga dem var och jag bara älskar min fantastiska häst! Mirantos hade en vilodag idag.

Nu sitter jag här, fortfarande irriterad. Jag duschar väl och sen kanske det känns bättre. Duscha bort ångesten. Inte för att jag tror att det fungerar, men det låter bra i varje fall. Sen kommer bästa Viktor.

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Viktor

Jag får försöka styra upp din dag så gått det går :)

2010-05-20 @ 21:40:17
Postat av: rebecca jansson

haha ska se till att uppdatera sönder bloggen :D

När man väl kommer igång blire lättare o fortsätta. men tappar man det lite så går bloggen i graven (N)

fortsätt uppdatera din med i samma stil, fast jag inte är någon hästmänniska tycker jag ändå det är intressant! :)

2010-05-20 @ 22:21:53
URL: http://divinerebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0