VAFAN!

Publicerat: 2010-05-04 Kl: 10:35:38 | I kategori:


Jag var inställd på att gå till skolan idag, men jag mår fan ännu sämre idag. Jag orkar inte med det här, jag har inte tid! Nu vill jag må bättre. Jag fortsätter helt enkelt att tycka synd om mig själv. Funderar på att trösta mig med varma hallon och glass till frukost. Så himla ofräscht att vara sjuk också.

Däremot känner jag mig som ny i frisyren. Så himla skönt att få det klippt och färgat. Däremot känns det riktigt kort, men det växer väl ut igen. Hoppas jag!

Idag har jag jobb (om jag kan prata och orkar) och sen måste jag vara med och hoppträna ikväll, genrep inför helgens tävlingar. Jag får försöka kurera mig så gott det går under dagen så jag klarar av det. Jag kan inte ha nämnt vad hästarna ska gå för klasser i helgen, många som frågar.. På fredag är båda anmälda 130, lördag är båda anmälda 135 och på söndag antar jag att Prince hoppar lag (125) och Mirantos 140 :)


Nu ska jag tycka synd om mig själv med varma hallon och glass. /S
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0