whooops!

Publicerat: 2010-05-01 Kl: 21:30:15 | I kategori:


Jag bloggade aldrig igår, fy mig. Men jag hann faktiskt inte, fullt upp :)

Vi kan dra morgondagen i stora drag. Började dagen med stallet, rida, rida, rida och efter det skulle jag ner och sola och handla med Angelica. Mötte en god gammal vän vid bankomaten, sen blev mitt solningsförsök en anings traumatiskt (jävla tjuv), så gav upp och handlade först istället och gjorde ett nytt försök, som blev mera lyckat.

Sen stressade mina söta vänner på mig och jag lyckades fixa mig på rekordfart (hehe) och sen blev det grillning och förfest. Sen drog vi vidare och till slut hamnade vi på Borgmästargatan. När jag lessnade på det så åkte jag hem och sov med mitt sovsällskap. Kvällen var inte så himla lyckad kanske, men superkul att träffa alla gulliga vänner! Kul att träffa dem som jag inte sett på länge :) Känns jobbigt att jag inte har några bilder att bjuda på..

Idag är jag sjukare än sjukast, har känt att jag har varit påväg att bli sjuk. Asjobbigt! Stallet gick väldigt segt och jag var mest bara vimmelkantig. Nu har jag tjockat Alvedon, chips, dipp och godis med Angelica och Nicole. Sleep time sooon..

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0