Dags för skola

Publicerat: 2010-11-12 Kl: 10:44:47 | I kategori: The life of Sandra


Det går ju bort så mycket skola för mig nu, eftersom jag är invalid. Ingen idrott, ingen ridning och ingen praktik. Så igår var jag ledig och idag har jag lååång sovmorgon. Börjar inte förrän klockan 12 idag :) Ikväll verkar jag bli lämnad ensam hemma, så jag hoppas att jag får sällskap framför Idol, vilket jag verkar få också!

Igår var barnen och ponnysarna superduktiga, vi hoppade bana. Duktiga föräldrar som fick vara hinderbyggare och hinderhöjare. Dessutom fick jag en present, så himla gulliga :) "Men du har ju gjort dig illa, då får man presenter!" aaw :)



/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0