En ganska bra helg trots allt

Publicerat: 2010-11-14 Kl: 11:36:28 | I kategori: The life of Sandra


Alltid när det blir söndag fattar man aldrig hur helgen kunde gå så fort. Och nu när jag ändå inte har så mycket att göra, så går ändå helgen lika fort :)

Igår kom Dennis förbi, så himla längesen vi sågs och det var lika trevligt som alltid. Vi åt lunch ute och snackade skit, helt enkelt. På kvällen kom Angelica och vi bakade pizza. Blev supergott! Sen hjälpte hon mig i stallet, hästarna fick springa lite i ridhuset. Finaste busisarna.

Nu har hästarna vilat tre veckor, så en vecka återstår bara. Så till helgen ska de få åka till min tränare, Cissi i Valbo, som ska rida, hålla igång dem och eventuellt tävla igång dem igen åt mig tills jag kan rida igen. I utbyte får jag två av hennes hästar som ska få en liten paus, så jag blir inte hästlös iaf :) Förmodligen blir den här hästen, Alfons, en av de två! ↓↓


Alfons och jag i våras, när han bodde hos mig en några veckor när Cissi hade fullt i stallet :)

Nu ska jag sätta igång med lite plugg och plugga resten av dagen, kul va?

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Brusella

Var med och tävla om ett PFIFF schabrak på min blogg ! :D http://brusella.blogg.se/2010/november/vintertavling.html#comment

2010-11-15 @ 14:19:49
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0