FAN I HELA HELVETET

Publicerat: 2010-11-10 Kl: 20:02:56 | I kategori: Olyckan


Jag har liksom ingenting att skriva i bloggen, det händer inget. Det enda jag har fullt upp med är att gå i skolan, jobba lite, plugga och tycka synd om mig själv. Kul va? I helgen skulle jag ha varit i Södertälje på tävling, så deppigt att inte kunna vara det :( Pirro skulle ju vinna Krafft Cup och Prince skulle vinna Junior GPn (haha) :(

Idag halkade jag omkull också, tror ni jag har ont nu eller?! Jävla skit. Jag hoppas verkligen att inget gick sönder igen, då dör jag. Ska in till sjukhuset och gipsa om imorgon eftersom mitt ben har krympt så mycket. Så får väl helt enkelt nämna det här, så får vi vad doktorn säger. Thank god att det finns morfin iaf!

Mina finaste har fått nya skor idag också. Så lägligt att hovslagaren kom dagen efter all snö kom. Så nu har det vinterpjuck på sig :)



Nu ska jag fortsätta deppa.

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Micke

Du är ju snygg iaf.! ;)



Min kom dagen innan, så inga snöpjuck men har iaf. satt i två brodd i varje tass fram.

2010-11-12 @ 04:30:32
URL: http://weeazel.blogg.se/
Postat av: Silje

hei,skal du ri mad brukket fot?!savner hesten,skjønner gått det! :)hvor lenge har du hatt gips?

"Ska in till sjukhuset och gipsa om imorgon eftersom mitt ben har krympt så mycket."

lenge igjen med gips?farge på gipsen eller?

God bedring,å lykke til på hesteryggen. :)

2010-11-17 @ 01:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0