Första dagen i skolan

Publicerat: 2010-11-08 Kl: 22:08:43 | I kategori: Olyckan


Idag var första dagen i skolan sen olyckan. Usch vilken jobbig dag det var, både fysiskt och psykiskt. Först fick jag jätteont mitt på dagen, klarar inte riktigt av att vara uppe och hoppa alltför mycket än verkar det som. Sen skäms jag så jävligt över kryckorna och gipset. Och jobbigt att ständigt behöva hjälp. Åh, jävla apa allting :(

Nu på kvällen har jag iaf varit i stallet en sväng. Mina finaste har fått sprungit lite i ridhuset. De är så himla hårt i hagarna och eftersom hästarna vilar just nu, har de vääääldigt mycket överskottsenergi. Så idag var de riktigt akrobatiska och rastade av sig själva riktigt duktigt :)



Ibland saknar jag mina rosa slingor, väldigt mycket.. Hmm :)

/
SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Linda

sv: jag kan inte göra en hel bloggdesign, men ändra färger och header är inte så svårt :)

2010-11-08 @ 23:33:10
URL: http://splach.blogg.se/
Postat av: Linda

sv: skicka bilder så fixar jag en (;

2010-11-09 @ 14:53:20
URL: http://splach.blogg.se/
Postat av: Silje

Sen skäms jag så jävligt över kryckorna och gipset.



Du er ikke den eneste som trenger støtteben. :)

er den hvit den nyegipsen også eller?blå gips,eller rød hadde vært cooool!!!!



God bedring.

2010-11-15 @ 05:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0