Händelserik dag

Publicerat: 2010-11-19 Kl: 17:10:27 | I kategori: The life of Sandra


Idag har det varit en riktigt händelserik dag, med tanke på att det aldrig händer nått annars nuförtiden. Jag har varit in till Uppsala med pappa, shoppade ett nytt tjockt stalltäcke till Prince som jag lovade att han skulle få den här vintern :)

När jag kom hem var jag tvungen att köra bil! Eftersom en av våra bilar är automatbil, så tänkte jag att det borde gå att köra med vänster foten ändå. Och det gick så bra så! Jag åkte till nya stallet och hämtade min sadel som får följa med mina hästar till Valbo imorgon. Inte ens en krossad fot kan hindra mig!

Imorgon flyttar alltså mina hästar till min tränare, som ska rida och hålla igång dem tills jag kan rida igen. I samma veva flyttar jag från ridskolan (där hästarna är uppstallade nu) till ett privatstall, vilket var planerat innan jag gjorde illa mig. Jag och min tränare byter hästar nu, hon får två av mig som ska ridas och jag får en/två av henne som ska vila :) Hänger ni med?! Haha

Nu ska jag sticka iväg och jobba! Idag har jag två vuxengrupper :) Ikväll blir det mys med goa vänner!



Min fina Little Prince <3

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Sara :P

Oj vad fin häst! Stam? ;P

2010-11-19 @ 20:15:06
URL: http://saraborgbromeee.blogspot.com/
Postat av: Lisa Welin @ Sofie Svensson

Fin häst du har :)

2010-11-22 @ 10:38:57
URL: http://equiline.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0