hard life

Publicerat: 2010-11-24 Kl: 20:06:02 | I kategori: The life of Sandra


Idag har det varit skola fram tills lunch dåå, sen har jag haft aptråkigt. Ingenting alls att göra :) Men om jag nu ska försöka vara lite positiv, jag slipper rida en massa hästar i den här stormen. Tur att man har en krossad fot! ;)

Jag har nyss kommit hem, varit och solat med Lotta. Schysst bränna jag kommer få tack vare gipset. Tur att det är vinter, så jag hinner fixa det till sommaren. Nu ska jag ta en dusch och sen bara fortsätta att ha tråkigt.

Imorgon ska jag och pappa åka och hälsa på mina hästar! Ska bli jättekul att träffa dem. Känns som en evighet sen jag såg dem senast och det känns jättehemskt att inte få träffa dem varje dag :( Men jag vet iaf att de får världens bästa vård på Kybacka! Tur att jag har Cissi!


Kika gärna in på Cissi´s (lite ouppdaterade) hemsida!
www.conovers.nu

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0