IPHONE 4

Publicerat: 2010-11-22 Kl: 15:33:47 | I kategori: The life of Sandra


Igår hände inget speciellt. Bara lite plugg och sen mys i stallet med tottohästarna. Jag hoppas mina hästar sköter sig borta hos Cissi också, tänkte ringa och få en rapport senare idag :)

Idag har det varit skola fram till elva, sen hade vi idrott (jag slutade alltså). Men eftersom vi skulle ha mössprovning av studentmössor klockan 14 var jag tvungen att stanna kvar i stan. Tror ni inte att puckona med studentmössorna var i Uppsala istället?! Åh, satt kvar i skolan i onödan. Som vanligt! Inte för att jag har nått viktigt att göra hemma. Men principen! ;)

Nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem, så vi kan åka och hämta ut min Iphone 4, som kom idag! ÄNTLIGEN! Eftersom min förra telefon gick sönder i olyckan, så har jag haft en tegelsten nu. Så nu kommer det nog blir fler bilder i bloggen :)


Saknar mina fina, träna, tävla och framförallt RIDA!

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Eleonor

... o ändå måste man VÅGA släppa ungarna också ibland för är man FÖR försiktig blir ungarna rädda o nervösa om instruktören ger ett nervöst o försiktigt intryck o hästarna känner de på sig... skör tråd de där.



Va kul. Trivs du?

Hur gammal är du, utbildning? :)

/ Eleonor

2010-11-22 @ 18:08:13
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Vackra Mirantos! Så himla fin :-)

2010-11-23 @ 13:21:34
URL: http://sosigog.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hur går det för dig?Känns det bättre?

2010-12-01 @ 17:47:29
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0