Little Prince 2010

Publicerat: 2010-11-18 Kl: 14:43:55 | I kategori: Mitt hästår 2010


Jag tänkte försöka sammanfatta mitt tävlingsår med min häst Little Prince. Jag utgår från reslutaten på Ridsports hemsida. Alla resultat finns inte med där, men av dem som finns så har Prince hoppat felfritt eller haft fyra fel i 84.85% av sina starter under 2010. Han har tävlat mellan 120cm - 140cm på regional, nationell och elitnivå. De gånger vi har haft mer än 4 fel, så är majoriteten av gångerna piloten som har klantat sig :)

Prince är verkligen min rosettplockare. Han vill alltid vara felfri och kämpar in i det sista för att prestera på topp! Han är helt enkelt världens bästa. Jag vet ingen som ställer upp så mycket för mig, som just han gör :) Han har verkligen bidragit till att jag fått avsluta min juniortid på bästa möjliga sätt!




Det finns massor av filmer på You Tube från årets tävlingar med Prince sök bara på mitt namn, "Sandra Jacobsson" :)

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: frida

guuuuud!

han är så grymt jäkla söt! :')

2010-11-18 @ 17:53:51
URL: http://fridajauu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0