Me and my boys

Publicerat: 2010-11-07 Kl: 14:10:11 | I kategori: Frågor


Tänkte svara på en fråga, har ändå inget för mig :)

malin
om Ödet?:
heej :D har precis börjat läst din blogg och kollat lite i arkiven, du tävlar väl just nu 140 med dina två hästar? visste du att de hade kapacitet att gå så långt när du köpte dem? hur gamla var de när du köpte dem? vill veta lite! Du kanske har berättat detta i ett inlägg förut men du har bloggat ganska länge så omöjligt att gå igenom allt haha :D du rider verkligen jättebra!

- Alltid kul med nya läsare och tack så mycket för din fina komplimang! Prince har jag tävlat upp till 140cm (pris i 135cm) och Mirantos har tävlat upp till 145cm med vinster och placeringar :) Mirantos var 8 år när han kom till mig och Prince hade precis blivit 7 år. Prince hade redan "bevisat" lite på tävlingsbanorna, så där visste jag att kapaciteten fanns. Men Mirantos hade jag ingen aning om att han skulle bli såhär bra och det känns som om vi fortfarande utvecklas. Superkul! :)

Nu har jag ju däremot en skadad fot. Om vi nu ska se det på den ljusa sidan, så hände det på rätt tid på året. Så just nu har hästarna en tidig vintervila i fyra veckor och sen ska de till min tränare som får hålla igång dem tills jag kan rida igen :)

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0