Mysig dag

Publicerat: 2010-11-25 Kl: 21:17:08 | I kategori: The life of Sandra


Idag har jag varit och hälsat på mina hästar på Kybacka. De hade det verkligen hur bra som helst och verkade inte sakna mig det minsta. Men när jag plockade fram morotspåsen, ångrade de sig och saknade mig massor igen ;) haha! Åt lunch med Cissi (med flera) och pratade lite skit innan vi åkte hemåt igen.

Jag har även hunnit med att jobba lite, duktigaste torsdagsungarna! Efter det gav mamma och jag oss ut till stallet för att borsta och mata lite morötter där också.

Jag glömde helt bort att knäppa kort på mina hästar hos Cissi, men ridskolans hemsida har uppdaterats med lite bilder. Så kan bjuda på några såna istället :)


Mirantos och jag på hoppträning :)

En av mina minsta elever, Tilde på ponnyn Zigge! ↑ 
Även jag och en mamma finns med på bilden :)

En av de små, Ellen och Lavin! ↑

Hittade även denna otroligt smickrande bilden, haha! ↑
Har man en krossad fot, så har man!

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Sigrid

Aw, du är en kämpe, sista bilden var ju lite rolig faktiskt ;)

2010-11-26 @ 07:55:06
URL: http://sosigog.blogg.se/
Postat av: Kääärin

Jag älskar den sista bilden! Så jävla skön! :D

2010-11-29 @ 23:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0