Need you

Publicerat: 2010-11-15 Kl: 16:07:53 | I kategori: The life of Sandra


I natt kunde jag verkligen inte sova.. Och imorse var jag jättepigg när jag vaknade. Förmodligen för att jag "aldrig" somnade. Men nu är jag riktigt trött!

Idag har det varit skolan hela dagen. Ganska effektiv dag, hunnit med två prov som jag har restat med bland annat. Fixade MVG på åtminstone ett utav dem, härligt! :)

Resten av dagens ska ägnas till mer plugg, kanske följa mamma till stallet och (bli deprimerad över att jag inte ens kan borsta mina fina) pussa på hästarna. Annars händer det nog inte så mycket mer roligt. Eller jo, studentkryssningen är bokad! Kom på efter jag bokat, "attans! Hoppas att jag kan gå då.."



/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Sigrid

Åh, tack käraste du! Är så himla glad, han är verkligen allt jag någonsin önskat! :D

2010-11-15 @ 18:11:10
URL: http://sosigog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0