Positiva jag

Publicerat: 2010-11-27 Kl: 16:25:41 | I kategori: The life of Sandra


Snacka om att det har snöat, sjuuukt mycket! Det har snöat på tvären hela dagen idag och igår. Tur att man har en krossad fot, så man slipper skotta säger jag bara ;)

Igår blev det lite mys här hemma med söta vänner. Först "lagade" jag och Annika lite tacos och senare kom Martina och Nicole också. Vi bara satt och pratade skit som vanligt :) Svullade lite kladdkaka också.

Idag har jag tagit det lugnt, pluggat lite, varit i stallet en sväng och nu väntar jag på att Lotta ska komma och hämta mig. Vi ska åka och sola :) Ikväll blir det lite chill med några vänner. Får se om man får en mer lyckad kväll än förra helgen och att mitt sug efter krogen har lagt sig ;) haha



/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0