Tisdag

Publicerat: 2010-11-23 Kl: 21:32:33 | I kategori: The life of Sandra


Idag har det varit en helt vanlig dag :) Dagen började med skola. När jag kom hem roade jag mig med att fixa med appar på Iphonen, haha! Sen var det dags för jobb, hade mina två grupper. I sista gruppen var dem bara 3 däremot, brukar alltid vara full grupp (dvs 8 stycken). Resten måste blåst bort? Vädret suger idag!

Efter mina lektioner är det hoppträningar i ridhuset, så stannade kvar och tittade på första gruppen och pratade med Cissi som har hoppträningarna och har mina hästar hemma hos sig för tillfället. Mina grabbar sköter sig hittills mycket bra! Sen åkte jag och mamma till andra stallet, där jag har häst nu :) Lite pyssel, för att sen åka tillbaka till ridskolan och ha kvällsfodringen. Mycket hit och dit!

Nu ska jag sova, sjukt trött! Men lite bilder ska ni få..


Mamma får agera hästskötare, eftersom jag inte ens duger till att borsta en häst ens :)

Plexus och kryckorna!

/ SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0