Trying so hard

Publicerat: 2010-11-07 Kl: 19:57:48 | I kategori: Party like a rockstar


Vi kom in till Gävle och Church Street efter om och men :) Mycket trevligt! Sen skulle vi bara kika förbi Heartan och jag hade tänkt hälsa lite på vakterna och sådär bara, men såklart blev vi kvar. Kul att träffa "alla" igen och prata med lite folk. Men fan vad det kliade i levern och dansnerven. Kvällen hade verkligen inte kunnat bli bättre, med tanke på fotjäveln. Fantastiskt!

Idag har det inte så mycket. Kört lite grejer till nya stallet, till Pernilla Dannberg. Så nu är det bara borstar, hästar och täcken kvar där de står nu, typ! Haha :)

Imorgon är det skola som gäller, ska bli roligt! 3 veckor sen sist.. Och jag hoppas att jag får må bra imorgon också. Har varit bakis på Morfinet. Knarkare som man är!

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Pernilla Dannberg

Ja när ni kom så fick jag höra: Nu kommer vi med mycket grejor... När vi väl började lasta ur så var det knappt någonting!! haha haha Men du har mycket plats kvar ;)

2010-11-07 @ 23:14:59
URL: http://pernilladannberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0