braiga förändringar

Publicerat: 2010-10-17 Kl: 22:03:41 | I kategori: The life of Sandra


Idag har jag tagit med en välförtjänt sovmorgon! Hur skönt var inte det då, tror ni? :) Vid två-tiden började jag däremot vakna till liv och gjorde en impuls och stack till Valbo med Nicole. Shoppade lite saker på Hööks, som till exempel en ny ryktlåda. Min fina röda har nämligen tackat för sig och gått sönder på riktigt nu. Jag har dessutom samlat på mig lite presentkort på Hööks som brukar vara en present från eleverna vid terminsavslutningarna, så jag behövde bara betala 122 kronor. Det kändes bra i plånkan ;)

När jag kom hem stack jag till stallet och motionerade mina bästaste pojkar. Nu har jag tagit en dusch och söndagsångesten kryper på lite grann. Varför går helgerna så jäkla fort för? Hoppas den veckan går minst lika fort, för nästa helg kommer det hända massor av roliga saker!

Det kommer även hända lite nya och roliga saker på hästfronten. Nästa månad flyttar hästarna till ett annat stall och det ska bli superkul! Vi ska flytta till en hoppryttare, Pernilla Dannberg. Och det som också ska bli roligt är att även Lisa och Issy hänger på :) Kan det bli bättre?! Det här ska bli grymt kul och spännande!


Pernilla och hennes fina unghäst,
som ska ner till Flyinge och Breeders i veckan! Lycka till!! :)

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Ida

Spännande att flytta stall! Vart någonstans ska ni flytta? Visst har du haft dina hästar i Tierp?

2010-10-17 @ 22:24:16
URL: http://idaaron.blogg.se/
Postat av: Matilda

gud vad roligt :) lycka till :)

2010-10-19 @ 10:54:39
URL: http://brusboskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0