Dagen

Publicerat: 2010-10-01 Kl: 19:46:00 | I kategori: The life of Sandra





Whopwhop, nu är jag hemma efter en lång dag. Men bara en snabbis, för sen ska jag till min brud Nicole på fredagsmys :)

I skolan har vi hoppat terräng idag i Hofors, superkul! "Alla hästar är jättesnälla, förutom Sandras.", men det gick mycket bra ändå. Måste ju säga att vattenhindrena var allra roligast. När jag kom hem reds mina hästar ut i skogen. De har ju som sagt en lite lugn vecka just nu. Men jag tänkte trimma på lite mera nu, lördag och söndag.

Nu är det äntligen helg, hur underbart är inte det då?! Nu ska jag byta om från ridbrallorna till nått annat som luktar mindre häst och sticka till Nicole :)

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: näsbom

tränade för Linda Eriksson :)

2010-10-03 @ 20:21:29
URL: http://lindanasbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0