Greys Anatomy

Publicerat: 2010-10-28 Kl: 13:42:29 | I kategori: The life of Sandra


Jag förstår att Niklas blev besatt av serien. Nu har jag sett hela första säsongen och har börjat på den andra. Bäst! Nu känns det som om jag kommer få dagarna att gå utan problem iaf. Blir desto värre när jag tagit mig igenom alla fem säsongerna däremot :)

Idag ska jag nog försöka trotsa smärta och följa med mamma ner till stallet. Jag vill bara få träffa de bästa igen. Det har bara gått fem dagar sen olyckan och det känns som en evighet. Bara lukta lite, klappa lite, pussa lite, titta på dem lite :) Usch, nu börjar jag nästan gråta. Jag kommer inte få sitta på hästryggen fler gånger i år, jävligt hård insikt att inse.



Foto: Ylva Danielsson
Vackra Pirro i debuten och vinsten i 145cm <3

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Matilda

Men hur snäll är inte du då haha?! Tack så jättejättemycket. :D Får försöka uppdatera massa så du har nåt att göra då haha!

2010-10-28 @ 13:47:07
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Nicole!

Säger ju det. Den äger! Och när den är klar så kör du på House, The mentalist, criminal minds (du som gillar sjuka filmer) och vampire diaries. :-)

2010-10-28 @ 15:53:47
URL: http://nickoll.blogg.se/
Postat av: caroline

SV gick omkull med hästen fick henne över mig så jag har en bäckenfraktur..har bara gått en månad sedan dess men är redan sjukt uttråkad och trött på att inte kunna gå:/

2010-10-28 @ 17:40:35
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0