Hemma igen!

Publicerat: 2010-10-14 Kl: 21:50:19 | I kategori: Träning


Nu är jag tillbaka efter några dagar borta från vardagen. Skönt att komma ifrån lite, nu känner jag en liten nyladdning och är väldigt motiverad. Dessutom är det lite spännande saker på gång som jag hoppas går i "uppfyllelse" :) Hästarna har motionerats när jag har varit borta och de har skött sig exemplariskt!

Nu har jag nyss kommit hem och fått håret färgat av Angelica. Förutom det har jag hunnit med att träffat pappa, sprungit på marknaden med Nicole, ätit Hemköpssallad, solat, jobbat och tagit hand om hästarna idag. Igår när jag kom hem stack jag direkt iväg på hoppträning i Gävle med Lottas häst Lancer(-04, Akribori-Amiral), en film på det! ↓



Nu ska jag sova snart, men först ska jag ta igen lite bloggläsning som jag har missat de här dagarna :) Och har ni lite tråkigt, så har ni en film från förra onsdagens träning i Gävle med Mirantos, här! ↓



/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0