herrejesus

Publicerat: 2010-10-07 Kl: 22:04:32 | I kategori: The life of Sandra


..Vilken lång dag det här blev! Nu ska jag försöka varva ner och sova, imorgon måste vi rulla från stallet 05.00 mot Strömsholm. Uscha, hoppas hästarna är lite mer morgonpigga än jag :)

Jag har haft praktik hela dagen, sen äta middag med pappa på Brorsans och sen jobb. Hoppning på schemat idag, gick mycket bra! Förutom en lektionsponny som inte var så snäll mot sin ryttare. Så jag fick hoppa upp och "korrigera" ponnyskrället, som försökte göra samma sak med mig ;) Ponnysar säger jag bara! Men ack så charmiga :) Han avslutade med att hoppa alla hinder snällt och fint sen. Då var klockan ca 19 när jag hade jobbat klart. Då skulle båda mina hästar ridas, duschas, sakerna skulle pustas och så skulle det packas. Mamma kom upp och hjälpte mig med mockning och lite sånt där :)

Nu ska jag soooova! Kom på att jag glömde nämna att jag hoppade Lottas Lancer igår också, kändes väldigt bra :)

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0