Lyckligt lottad

Publicerat: 2010-10-29 Kl: 20:50:44 | I kategori: Olyckan


Just nu ligger jag i soffan (som jag gör hela tiden) framför Idol med bästa vännerna. Snacka om att man är lyckligt lottad som har så fina och underbara människor runt sig. Kommer jag ha massor av såna här kvällar med kladdkaka och chips, så kommer den här tiden gå fort. Och för att inte tala om underbara elever och föräldrar,

"När du väl är tillbaka i ridhuset till ungarna som längtar efter dig så vet du att du har ett järngäng som glatt fångar lösa ponnyer, bygger hinder och sopar torven ur näsan på avtrillade tjejer. Du ska bara sitta på en pall och domdera;) Kram på dig!"
Hur mycket värmde inte det där tror ni? :)

För övrigt har jag haft jävligt ont idag, det kändes som om det började gå åt rätt håll, men idag gör det så där förbaskat ont igen. Dessutom gör jävla sprutan ont också som jag tar varje kväll. Jag har däremot tagit mig igenom nästa hela säsong 2 i Greys Anatomy nu, bara tre säsonger kvar ;)

Nej, fan vad sentimental man blir av att ligga här.

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Pernilla Dannberg

Jag kan lova att Nikkie längtar efter dig, hon frågar ofta hur du mår!! Men hon säger: Mamma snart kommer jag få träffa Sandra varje dag, för hon ska ju flytta hit.. Samtidigt som hon sa: Inte ska hon väl sova i min säng?? haha hon kommer ihåg att vi skojade med henne om det =) Så nu har hon nog förstått att det är hästarna som ska bo hos oss ;)

Krya på dig nu...

Kram

2010-10-29 @ 22:05:47
URL: http://pernilladannberg.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Det är så roligt. Karma

we call it

2010-10-30 @ 02:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0